Kantoorklachtenregeling

Klachtenopvang  

Advocatenkantoor Beekelaar en daarmee mr. Beekelaar, hecht grote waarde aan de tevredenheid van zijn cliƫnten. Mr. Beekelaar zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van zijn dienstverlening. Hieronder staat beschreven wat u dan kunt doen.

Wanneer u ontevreden bent over de totstandkoming en de uitvoering van een overeenkomst van opdracht, de kwaliteit van dienstverlening of over de hoogte van de declaratie, verzoeken wij u uw bezwaren eerst voor te leggen aan mr. Beekelaar. Zijn kantoor behandelt een klacht volgens een procedure, die staat beschreven in onze kantoorklachtenregeling. De kantoorklachtenregeling wordt bij een klacht direct aan de klager verstrekt.

In overleg met u zal mr. Beekelaar zo snel mogelijk een oplossing voor het gerezen probleem proberen te vinden. Deze oplossing zal altijd schriftelijk aan u worden bevestigd. Binnen vier weken kunt u de schriftelijk reactie op uw klacht tegemoetzien. Mocht onverhoopt van deze termijn moeten worden afgeweken, dan zal mr. Beekelaar u daarvan tijdig op de hoogte stellen, met vermelding van de reden en de termijn waarbinnen u een reactie van hem kunt verwachten.

Indien u een klacht heeft en dit laat weten, waardeer ik dat zeer. U kunt ervan verzekerd zijn dat ik alle gegronde klachten meeneem in de evaluatie van mijn kantoor en mijn uiterste best zal doen om een eventuele herhaling te voorkomen.

De kantoorklachtenregeling van advocatenkantoor Beekelaar kunt hier downloaden.